Orthodontie bij volwassenen #2

Mijn blog heeft een hele tijd stil gelegen. Ik dacht: laat ik meteen beginnen met een update van mijn tanden.

Ik heb mijn blokjes nu bijna een jaar en een half (ze staan er op sinds begin december 2018) en ik moet eerlijk zeggen dat mijn geduld begint op te raken. Niet met de blokjes zelf, maar met mijn orthodontist. Hij heeft al regelmatig blokjes moeten herplakken en hij geeft soms verkeerde informatie. Als ik een afspraak heb, is een uur wachten geen uitzondering. Maar goed, het resultaat is er wel.

Normaal mochten mijn blokjes er af begin van de zomer. Maar door COVID19 zijn mijn afspraken voorlopig afgelast, en ik denk dat het zal verschuiven naar na de zomer.

In mijn eerste week:

IMG_20181215_090943

Februari 2020:

IMG_20200225_172654

Kan niet wachten tot ik met het volste zelfvertrouwen kan glimlachen.

 

 

 

2 gedachten over “Orthodontie bij volwassenen #2

Plaats een reactie